Lilypie First Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

9 Ocak 2011 Pazar

İlk haftanın ardından...

Tam 7 gün önce karışık duygular içerisindeydim. Acaba işe başlayarak doğru birşey mi yapıyorum diye sorguluyordum kendimi. Odaklandığım noktalar, Bora'nın beslenmesi ve Bora ile yeterli zaman geçirebilme idi.

İşimin evime 10 dakikalık mesafede olması nedeniyle kendimi gerçekten çok şanslı hissediyorum. Bu sayede öğlenleri eve gelip meleğimi besleyebiliyorum. Süt iznimi de günlük kullandığım için, beslenme ile ilgili çok ciddi bir sıkıntı yaşamadığımızı düşünüyorum. Tabii bu konudaki esas gösterge, doktor kontrolünde yapılan ölçümler olacak:)

Yeterli ve kaliteli zaman geçirebilecek miyim? Bu sorunun cevabını sanırım asla bulamayacağım. Vicdanım farklı birşeyler söylüyor, beynim başka düşünceler içinde.

İşe alıştım mı? Bunun cevabını vermek için çok erken. Ama itiraf edeyim meleğimin sürekli resimlerine bakıyorum, resimdeki o ana bir saniyeliğine bile olsa geri gelmek için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder